31 de març del 2011

Reflexió sobre el nostre Blog

Bon dia BAP'S,

m'agradaria fer una reflexió des del Blog del BAP. Ja fa uns mesos que està en funcionament i amb l'assiduïtat que em permet el calendari vaig penjant les classificacions, que gràcies al BATMAN estan actualitzades. Ell fa la feina de recollir dades i fer les classificacions, i jo la feina de penjar-ho tot a la xarxa.

Bé, aquesta feina és una feina que faig de gust. Però m'agradaria que entre tots féssim bullir l'olla, donéssim una mica de vida al blog. I com ho podem fer? Doncs d'una forma molt senzilla, que és escrivint algun comentari a les entrades que us vingui de gust. També m'ofereixo, si voleu, a que escriviu algun article-comentari-reflexió (ho podeu enviar a l'adreça de correu electrònic del BAP, bapfutbolbotons@gmail.com), i ho penjaré al blog per tal que tots ho poguem compartir.

Bé, només això. Fins a la propera....

Salut i Botons!

Pep - Vitamènia

2 comentaris:

  1. Tens tota la raó auriem d'escriure més comentaris

    ResponElimina
  2. Botonaires,
    estem intentant muntar un torneig ara a l' Abril, i els baps no respirem gaire. Estaria bé q nosaltres fossim els primers en fer bullir l' olla i apuntar-nos. És molt bo q en els torneigs hi hagi cuorum i vingui força gent. Sempre dona prestigi al BAP i en un torneig se'n apren molt.
    Jordi BATMAN

    ResponElimina